Wil je een product retourneren omdat het niet bevalt of is er iets mis met je bestelling? Dit kan eenvoudig via ons retourportaal.
Hoe werkt het?
- Meld je retour of klacht aan via ons retourportaal.
- Voer je bestelnummer (6 cijfers) in en je emailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst.
- Doorloop de stappen
- Betaal eenvoudig online voor het retourlabel (€6,95 per pakket).
📌 Let op: Dit geldt alleen voor pakketten die via de pakketpost verstuurd kunnen worden.
Klachten of fouten bij de levering?
Is je product beschadigd, incompleet of verkeerd geleverd? Meld dit via het retourportaal door het formulier in te vullen. Wij beoordelen de aanvraag en zoeken zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Vul het formulier zo goed mogelijk in zodat we u beter kunnen helpen. Indien nodig ontvang je een kosteloos retourlabel, vervangend product of ontbrekend onderdeel.
📍 Retouradres:
Retourkoop.nl
t.a.v. Retouren
Niels Bohrweg 171
3542CA Utrecht
Niet goed? Geld terug!
Zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen, maken wij de retourbetaling in orde.
💰 Terugbetaling:
- Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.
- Dit duurt maximaal 14 dagen.
- Je ontvangt een mail zodra het bedrag wordt teruggestort via onze betaalprovider stichting pay.
- Binnen 2 werkdagen na de bevestigingsmail staat het bedrag op je rekening.
Heb je vragen? Neem gerust contact met ons op via info@retourkoop.nl. Wij streven ernaar binnen 2 werkdagen te reageren. 😊